21.04.2012

Przepraszam za dość długą przerwę ,
jest ona spowodowana zbliżającym się końcem 
roku szkolnego i nauką .
Dzisiaj nagrywałam wersję próbną mojego videobloga !
za max.2tyg. filmik pojawi się na blogu ! : D
Wiosna odwiedzuła moją szafę powili nastawiam się 
na żywsze kolory . Oceńcie sami .
Założenie takiego małego akcentu jak neonowa
żółta bluzka to dla mnie coś - bo najcząściej ubieram 
się całkowicie na czarno.




mantel-zara
sneakers-concerse
bluse-reserved
shirt-cubus
short-DIY
jeans bluse - DIY

21 komentarzy:

  1. Śliczne te zdjęcia
    W jakim programie przerabiane ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialna jeansowa narzutka : ) Pozdrawiam i zapraszam na nowość ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne zdjęcia! fajną masz kamizelkę!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna jeansowa kamizelka!<3

    OdpowiedzUsuń
  5. woooowta nausznica robie genialne wrazenie ;o

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna nausznica i kamizelka :).

    moveyourimagination.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Także dodałem do obserwatorów. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ładny zestaw;)
    kamizelka<3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy jest ten wąż "wpleciony w ucho" ;-)

    pokrzywywczekoladzie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. spodobała mi się ta jeansowa narzutka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. kolczyk! *___*
    dzięki, mojego kolegi XD

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobrze, że chociaż parę osób zgadza się ze mną ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. perfect look dear!love your denim vest!!
    xoxo=)

    OdpowiedzUsuń
  14. super blog.pozdrawiam i zapraszam :P

    http://lorajna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Videoblog? Mhh...brzmi ciekawie.
    Na czym to będzie polegać?

    OdpowiedzUsuń
  16. masz świetnego kolczyka :)

    OdpowiedzUsuń