#58

Dzisiejszy dzień ,a raczej temperatura zainspirowała mnie do stworzenia posta .Odwiedzając sklepy i poszukując ubrań na takie upały natknęłam się na między innymi krótkie koszulki ,czasem bez rękawów ,odkrywające brzuch .Przez długi czas ten fason był w niełasce, ale na fali powrotu mody na lata 90. Coraz częściej pojawia się w katalogach rozmaitych marek. Fajne jest w nich to ,że można nosić je na wiele sposobów.Kolejną rzeczą na którą zwróciłam uwagę są ogrodniczki .Obecnie znajdziemy w sklepach różne ich kroje, długość czy materiał z jakiego są wykonane.Mnie najbardziej przekonują te krótkie dżinsowe.







5 komentarzy:

  1. Wlasnie sie przymierzam do zakupu kilku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hi dear, your blog is amazing, it inspires me so much and I love all of your posts..such an amzing style!! Why don't you have a look on my blog, I've just launched an amazing sponsored giveaway by persunmall clothing, there are such great prizes and a very few people are now joied..if you want to know something more here's the link:
    http://gowestyoungcowgirl.blogspot.it/2013/06/persunmal-giveaway.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie dzisiaj słoneczko wyszło ;dd

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie ♡♡ http://mojburger.mcdonalds.pl/detail/5415c693881df Chyba każda z nas chce być ciągle Fit :) Niestety czasami sytuacja badz rodzina/dzieci zmusza nas, aby zjeść np w McDonaldzie... Ale spokojnie. Teraz bd mogła sobie pojeść a jednocześnie ciągle być Fit dzięki mojemu FitBurgerowi!! Zapraszam do głosowania! :)

    OdpowiedzUsuń